Ta strona używa plików cookie. Korzystając z tej strony, zgadzasz się na ich wykorzystywanie. Szczegóły można znaleźć w naszej polityce prywatności.
Zamknij
Osobiste fachowe doradztwo   022 397 89 99 Pn - Pt: od 8.00 do 17.00   serwis@saxoprint.pl
Zalogowany jako  

Papier firmowy

  • od 80 g/m2 do 120 g/m2
  • dziurkowany lub niedziurkowany
  • kolory specjalne do indentyfikacji wizualnej marki
Papier firmowy
Materiały
Informacje

Nasze obszary zastosowań

  • Cała korespondencja biznesowa w jednolitym designie firmy
  • Wydruki w twojej własnej szacie graficznej, np. instrukcje obsługi produktu i ogólne warunki handlowe
  • Powielanie dokumentów seminaryjnych
 
Format końcowy
 
DIN A4
 
Nakład od 250 do 200.000 sztuk
Liczba stron 1 | 2
Kolorystyka
1/0 | 1/1 czarny
1/0 | 1/1 HKS
1/0 | 1/1 Pantone
2/0 | 2/2 czarny + HKS
2/0 | 2/2 czarny + Pantone
4/0 | 4/4 euroskala
4/1 euroskala + czarny
5/0 | 5/5 euroskala + HKS
5/0 | 5/5 euroskala + Pantone
 
Materiał
80 | 90 | 100 g/m2
papier offsetowy
120 g/m2
papier offsetowy premium
80 g/m2
papier naturalny
80 g/m2
papier ekologiczny
 
Obróbka

do 6 linii perforacji

Dziurkowanie

bez dziurkowania

2-krotne dziurkowanie

4-krotne dziurkowanie

 

Nasze obszary zastosowań

  • Wysyłka wszelkiej korespondencji służbowej
  • Odnośnik do Twoich ofert i promocji
  • Rozsyłanie informacji pocztą z twoim designem firmowym
  • Kampanie z kopertami specjalnymi
 
Format końcowy
 
 
 
DIN C4
DIN C5
DL
 
Nakład od 100 do 50.000 sztuk
Liczba stron 1
Kolorystyka
4/0 euroskala
Materiał
80 | 90 g/m2
papier offsetowy
80 g/m2
papier naturalny
80 g/m2
papier ekologiczny
 
Wersja
skrzydełko samoprzylepne, z okienkiem
skrzydełko samoprzylepne, bez okienka
 
  • Papier offsetowy

    Papier offsetowy to niepowlekany, stały papier wykonany w 100% z celulozy. Odporna na starzenie się powierzchnia nadaje obrazom miękki charakter, a teksty zyskują na wygodnej czytelności. Papier offsetowy można zapisywać i zadrukowywać, co czyni go odpowiednim dla kopiarek i drukarek.

    Konfiguruj
  • Papier ekologiczny

    Papier ekologiczny składa się w 100% z odzyskanej makulatury. Oprócz ochrony zasobów drewna, oszczędza się 70% zużycia energii i wody w porównaniu z tradycyjną produkcją papieru. Krótko mówiąc: papier z recyklingu w znacznym stopniu chroni nasze środowisko.
     

    Konfiguruj
  • Papier naturalny

    Jako papiery naturalne określane są wszystkie papiery, które nie są uszlachetniane poprzez nakładanie powłok po procesie produkcyjnym. Papier naturalny jest zatem papierem niepowlekanym, który nadaje produktowi drukowanemu większą objętość, a także żywe i przyjemne w dotyku wrażenie wysokiej jakości.

    Konfiguruj
 

Indywidualne drukowanie papieru firmowego w SAXOPRINT

Korespondencja biznesowa jest częścią codziennej działalności: tworzone są oferty, wystawiane faktury, przygotowywane są zapytania i reklamacje, zamawiane towary, wysyłane listy. Pomimo epoki cyfrowej i wysyłania e-maili, drukowane listy biznesowe są zawsze bardzo popularne i mają wysoką akceptację.

Papier firmowy i wizytówki są jedną z pierwszych korespondencji biznesowej, z którymi potencjalny klient wchodzi w kontakt. W związku z tym odzwierciedlają one wygląd zewnętrzny i profesjonalizm firmy. Pierwsze wrażenie może zatem mieć decydujące znaczenie dla sukcesu. Oprócz atrakcyjnego układu graficznego w wizerunku korporacyjnym istnieją formalne zasady projektowania. Te i wiele innych wskazówek można znaleźć poniżej.

Wyróżniający się papier firmowy zwiększa profesjonalizm i rozpoznawalność

W celu ujednolicenia korespondencji biznesowej firmy, powinien istnieć niepowtarzalny papier firmowy o wysokiej wartości rozpoznawczej dla całej korespondencji. Idealnie byłoby, gdyby istniał firmowy design lub podręcznik marki, który można łatwo zastosować. Jeśli tak nie jest, Twoja własna strona internetowa lub układ wizytówek może służyć jako domyślny dla kolorów i elementów. Im więcej czasu poświęcasz na opracowanie projektu papieru firmowego, tym bardziej uniwersalne jest jego użycie i tym bardziej jest on charakterystyczny.

Pomyśl o tym z wyprzedzeniem:

  • Jakiemu celowi powinien służyć? Do codziennej korespondencji służbowej, do faktur lub jako list reklamowy?
  • Czy konieczne jest przekazywanie komunikatów reklamowych? Czy moje logo powinno służyć jako element przyciągający wzrok?
  • Jak ważne jest dla mnie rozpoznanie mojej firmy? Czy oprócz logo i kolorów mojej firmy są dla mnie ważne ikony mojego korporacyjnego wzornictwa?
  • Czy chcę wyróżnić się z tłumu lub ustawić własne akcenty?
  • Czy lepiej pasuje do mnie projekt przyciągający wzrok czy minimalistyczny?

Zalety stosowania specjalnych farb drukarskich

Wykorzystaj nasze opcje kolorystyczne w procesie zamawiania, żeby wykorzystać w druku kolory specjalne HKS i Pantone. Oferują one bardzo szerokie spektrum kolorów, dzięki czemu możemy spełnić prawie każde życzenie kolorystyczne. Te specjalne kolory pozwalają nam tworzyć każdy niuans z najwyższą precyzją. Na każdym nośniku reklamowym możemy nadrukować kolory logo firmy w równym stopniu. Bogactwo kolorów i bardzo barwne, pełne odcienie również mogą być precyzyjnie zrealizowane.

Prawidłowe korzystanie z papieru firmowego w codziennym życiu biurowym

Nasze papiery offsetowe, papier naturalny i ekologiczny mogą być bez problemu stosowane w prawie wszystkich drukarkach atramentowych i laserowych. Można również drukować na kopiarkach i drukarkach przenośnych bez żadnych problemów - nawet po obu stronach. Przed złożeniem zamówienia należy zapytać producenta drukarki, jakiej gramatury papier (grubości) jest odpowiedni dla urządzenie. 80 g/m² papier offsetowy jest najczęściej używany jako papier do drukowania i kopiowania. Zalecamy stosowanie 90 lub 100 g/m² do druku dwustronnego. Są one bardziej stabilne i zwiększają czytelność dwustronnych wydruków reklamowych.

Zalety papierów offsetowych

Nasze papiery offsetowe mają szorstką powierzchnię, która ułatwia wchłanianie atramentu i dobrą czytelność tekstu. Mają one wysoki stopień bieli, co zwiększa trwałość koloru. Dalszymi zaletami są:

  • większa odporność na starzenie niż w przypadku papieru z recyklingu,
  • drukowane obrazy są wiernie odtworzone,
  • nadają się szczególnie dobrze do pisania i stemplowania.

Przyczyń się do ochrony środowiska i zamów nasze 80 g/m² papiery naturalne i pochodzące z recyklingu. Ten ostatni składa się w 100% z odzyskanego papieru, co pozwala zaoszczędzić 70% energii i wody w porównaniu do konwencjonalnej produkcji papieru. Należy pamiętać, że papiery te mają niższą biel niż papiery offsetowe. Dla porównania prosimy zamówić nasze darmowe próbki papieru.

Tworzenie przyciągających uwagę listów reklamowych

Pomimo ustanowienia reklamy e-mail, listy reklamowe lub mailingi do klientów są nadal popularnym medium reklamowym żeby:

  • zwrócić uwagę potencjalnych nowych klientów na własne produkty lub usługi,
  • utrzymać lojalnych klientów poprzez oferty
  • rozprzestrzeniać celowe zniżki, vouchery dla sklepów internetowych.

Skuteczne listy reklamowe mogą nie tylko zwiększyć sprzedaż, ale również przyczynić się do zwiększenia świadomości marki.

Projekt i treść mailingów skierowanych do klientów

Listy reklamowe mogą być dowolnie projektowane zgodnie z wymaganiami firmy. Niemniej jednak zalecamy zasady rozmieszczenia pola adresowego, tekstu i tematu, aby umożliwić zwykły tok czytania. W porównaniu do listów biznesowych, listy reklamowe mają na celu “wzbudzenie emocji” czytelnika, zamiast informować go. Temat przekazu reklamowego powinien być tak sformułowany, aby czytelnik nie odkładał listu na bok. Krótkie akapity, podtytuły i kilka akcentów sprawiają, że list reklamowy jest przyjazny dla czytelnika.

Pomiar sukcesu poprzez możliwe odpowiedzi

Wyraźne żądanie w postaci wyraźnie widocznego numeru telefonu, realizacji bonu lub wykorzystania formularza odpowiedzi lub karty zwiększa szanse na sukces.
Użyj perforacji aby grupa docelowa mogła ddzielić ostatnią część listu i odesłać ją do Ciebie w załączonej kopercie. Zalecamy stosowanie papieru offsetowego o gramaturze co najmniej 90 g/m², który lepiej nadaje się do dwustronnych listów reklamowych.
Karty odpowiedzi w postaci ofrankowanej karty pocztowej są w zależności od grupy docelowej również powszechne.

Drukowanie i projektowanie papieru firmowego online

Jako doświadczona drukarnia online, produkujemy Twój papier firmowy w czterech kolorach w ciągu 3 dni roboczych, niezależnie od wielkości nakładu, niezależnie od tego, czy jest to druk jedno- czy dwustronny, gramatury papieru i perforacji.

Tworzenie papieru firmowego za pomocą szablonów wydruku SAXOPRINT

Skorzystaj z naszych darmowych szablonów do pobrania lub SAXOPRINT® pro design add-on dla Adobe InDesign do profesjonalnego zaprojektowania swojego papieru firmowego.


Oprócz 2 mm marginesu spadu, odległość bezpieczeństwa od krawędzi jest również wstępnie zdefiniowana dla perforowanego papieru firmowego. Więc wystarczy tylko wstawić swój projekt.

Projektowanie papieru firmowego online z kreatorem SAXOPRINT

Jeśli masz małą wiedzę graficzną, użyj kreatora grafiki SAXOPRINT. Wczytaj swoje logo, utwórz wymagane elementy, takie jak nagłówek listu, blok informacyjny i pola adresowe. Linie prowadzące i siatki pomagają ustawić je w linii prostej. Projektowanie papieru firmowego online nigdy jeszcze nie było takie łatwe.