Ta strona używa plików cookie. Korzystając z tej strony, zgadzasz się na ich wykorzystywanie. Szczegóły można znaleźć w naszej polityce prywatności.
Zamknij
Osobiste fachowe doradztwo   022 397 89 99 Pn - Pt: od 9.00 do 16.00   serwis@saxoprint.pl
Zalogowany jako  
Pytania odnośnie zamawiania
Jakie opcje płatności oferuje saxoprint.pl?
Na saxoprint.pl możesz wybrać pomiędzy następującymi, pewnymi możliwościami zapłaty:

MastercardVISA Płać bezpiecznie i wygodnie kartą kredytową (Visa albo MasterCard). Bezpośrednio po złożeniu zamówienia zostaniesz przekierowany do naszego akceptanta i możesz wprowadzić dane swojej karty kredytowej, oczywiście zaszyfrowane SSL. Rachunek karty kredytowej zostanie obciążony w momencie płatności (w trakcie procesu składania zamówienia lub w panelu klienta). Bezpieczeństwo płatności zapewnia 3-D Secure (Verified by Visa / MasterCard SecureCode). Płatność kartą kredytową obsługiwana jest przez partnera zewnętrznego. Prosimy o zwrócenie uwagi w każdym przypadkuj na jego ogólne warunki w zakresie realizacji płatności.
PayPal Z PayPal możesz płacić bezpiecznie i wygodnie przez Visa lub MasterCard, American Express lub PayPal saldo. Więcej informacji na temat PayPal można znaleźć tutaj.
Zapłać przelewem po złożeniu zamówienia. Nasze dane bankowe są następujące:

IBAN:
DE69 8508 0000 0480 4351 00
BIC:
DRES DE FF 850

Prosimy pamiętać, że nie rozpoczynamy produkcji, dopóki nie otrzymamy płatności i danych gotowych do druku. Dla zamówień krótkoterminowych (produkcja ekspresowa i produkcja na następny dzień) zalecamy dokonanie płatności za pomocą jednej z dostępnych metod płatności elektronicznych.

Kiedy mogę opłacić moje zlecenie?
Jeśli wybrałeś jedną z naszych opcji płatności elektronicznych (PayPal, karta kredytowa), płatność może być dokonana bezpośrednio po złożeniu zamówienia. Jak tylko otrzymamy obietnicę płatności od dostawcy e-płatności, Twoje zamówienie zostanie zatwierdzone do produkcji (warunek: dane gotowe do druku lub akceptacja próby wydruku). Alternatywnie można również zapłacić bezpośrednio przez przegląd zlecenia w panelu klienta.

Jeśli wybrałeś płatność przelewem, prosimy pamiętać, że produkcja Twojego zlecenia rozpocznie się dopiero po zaksięgowaniu kwoty na naszym koncie (warunek: dane gotowe do druku lub akceptacja próby wydruku). Jednak w każdej chwili możesz również płacić za pomocą e-płatności przez przegląd zlecenia w panelu klienta.
Czy możliwa jest płatność przez panel klienta?
Możesz wygodnie płacić za pomocą PayPal lub karty kredytowej przez przegląd zlecenia w panelu klienta.
Jak mogę przesłać dane do druku?
Prosimy o przesyłanie nam danych do wydruku przez centrum ładowania bezpośrednio po złożeniu zamówienia lub w panelu klienta.

Alternatywnie, możesz wysłać nam swoje dane  e-mailem dane@saxoprint.pl (adres e-mail wyłącznie dla danych do druku) .
Czy mogę otrzymać próbę wydruku?
Na możesz wybrać pomiędzy różnymi opcjami sprawdzania  próba PDF, próba kolorystyczna / próba strony tytułowej.

Próba PDF jest używana do przeglądania gotowego pliku wydruku na monitorze. Jest on tworzony ze zncznikami spadów, w CMYK i z rozdzielczością 72 dpi. Próbę PDF można zamówić dla wszystkich grup produktów z wyjątkiem broszur. Próbę w formacie PDF otrzymasz pocztą elektroniczną na podany adres e-mail

Próba kolorystyczna zwana też próbą strony tytułowej symuluje wynik druku i możesz sprawdzić kolory i tekst swojego produktu do druku. Tutaj możesz wybrać pomiędzy przednią a tylną stroną, jak również obiema stronami w zależności od produktu. W przypadku broszur możliwe jest wykonanie odbitki próbnej, która zawiera wydruk zgodny z kolorem z przodu broszury. Dla kolorów specjalnych, paieru neonowego, papieru afiszowego, kartonu pocztówkowego i papieru kopiowego i do drukarek nie jest możliwe wykonanie próby kolorystycznej.

Zamówiona próba zostanie wysłana na adres podany w danych do wystawiania faktur. Dalsze przetwarzanie zlecenia odbywa się po zatwierdzeniu druku w panelu klienta. Proszę wziąć to pod uwagę szczególnie w przypadku zamówień o krytycznym znaczeniu czasu.

Uwaga: Należy pamiętać, że próba kolorystyczna nie jest drukowana na zamówionym rodzaju papieru i bez dalszej obróbki (cięcie, zszywanie, składanie). Maksymalny format to DIN A3, większe produkty (plakaty) są skalowane do DIN A3.
Pytania odnośnie wysyłki
Jak długo trwa dostawa moich druków?
W zależności od produktu, dostępne są różne opcje dostawy.
W konfiguratorze można zobaczyć bezpośrednio, kiedy przypuszczalnie nadejdzie żądany produkt. Produkcja i dostawa są wliczone w cenę. Koszty wysyłki są uwzględnione.

Produkujemy i dostarczamy dla Ciebie w dni powszednie od poniedziałku do piątku.

Wysokie nakłady są wysyłane przez spedycję, może to prowadzić do wydłużenia czasu dostawy.
Dokąd wysyła saxoprint.pl?
saxoprint.pl  dostarcza wyłącznie na terenie Polski. Koszty wysyłki są zawsze wliczone w cenę.
Brak możliwości wysyłki na skrytki pocztowe lub paczkomaty.
Czy możliwa jest neutralna wysyłka?
Tak - jeśli chcesz, możemy wysłać druki na adres Twojego klienta bez odniesienia do saxoprint.pl. Ta usługa jest bezpłatna dla Ciebie, po prostu wybierz podczas kalkulacji opcję "Wysyłka - Partner handlowy".
Czy mogę dystrybuować moje zlecenie na różne adresy?
Tak - masz możliwość dystrybucji zlecenia pod 20 różnych adresów. Wystarczy wybrać opcję usługi "Dostawa dzielona" na stronie kalkulacji. Następnie należy zdecydować, ile kopii należy wysłać na jaki adres. Koszty z tym związane zależą od ilości adresów dystrybucyjnych.
Czy prawo odstąpienia od umowy dotyczy wszystkich produktów SAXOPRINT?
W SAXOPRINT oczywiście obowiązuje ustawowe prawo do odstąpienia od umowy. Nie dotyczy to jednak wszystkich produktów wytwarzanych według specyfikacji klienta, tj. wszystkich produktów drukowanych indywidualnie.

Wszystkie szczegóły dotyczące prawa odstąpienia od umowy można znaleźć na stronie SAXOPRINT tutaj.
Pytania o Twoje zlecenie
Gdzie mogę sprawdzić aktualny status mojego zlecenia?
W panelu klienta można zobaczyć wszystkie istotne informacje i aktualny stan zlecenia w dowolnym momencie w zakładce "Przegląd zleceń". Masz tutaj również możliwość dokonywania otwartych płatności za pośrednictwem e-płatności i przesyłania danych do druku poprzez wczytanie.
Czy mogę śledzić wysyłkę mojego zlecenia?
Tak - w zakładce przegląd zleceń w panelu klienta masz możliwość, aby to zrobić. Wybierz żądane zlecenie i kliknij "śledzenie przesyłki". Warunkiem koniecznym jest, aby zamówienie zostało już wysłane i nie zostało wysłane przez spedycję (możliwe w przypadku dużych nakładów).
Czy mogę przypisać mojemu zleceniu indywidualną nazwę?
Tak - masz możliwość wyboru nazwy projektu dla swojego zlecenia druku, dzięki czemu możesz później łatwiej przypisać i śledzić to zlecenie.

W koszyku i na stronie z przeglądem zleceń znajdziesz pole "nazwa projektu" wprowadź tutaj żądaną nazwę.

Nazwa projektu znajduje się w potwierdzeniu zamówienia i zlecenia oraz na fakturze i na etykiecie wysyłkowej. W przeglądzie zleceń w panelu klientów na stronie saxoprint.pl można również wyszukać według nazwy projektu.
W jaki sposób mogę anulować zlecenie?
Możesz anulować zlecenie w panelu klienta w zakładce "przegląd zamówień".
Anulowanie zalecenia jest w zasadzie możliwe do momentu wysyłki. W zależności od statusu zlecenia, będziemy pobierać tylko opłatę manipulacyjną lub za usługi świadczone do tej pory.

Wiążąca rezygnacja może być dokonana tylko za pośrednictwem panelu klienta, anulowanie przez e-mail, telefon lub faks jest niemożliwe.
Co mogę zrobić, jeśli nie jestem zadowolony z wydrukowanego produktu?
Naszym celem jest najwyższa jakość w korzystnych cenach. W przypadku, gdy dostarczony towar ma wadę, chcielibyśmy, aby reklamacja była dla ciebie jak najprostsza.
Skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 022 397 89 99 lub wyślij nam e-mail na adres serwis@saxoprint.pl z przedmiotem skargi i numerem zlecenia.
Alternatywnie można również przesłać reklamację pocztą na poniższy adres: SAXOPRINT GmbH • ul. Rzymowskiego 53 • 02-697 Warszawa 
Następnie zapoznamy się z Twoją skargą i niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą.

 Należy zwrócić uwagę, że oczywiste wady należy zgłosić w ciągu dwóch tygodni od otrzymania towaru.
Pytania odnośnie danych do druku
Jakich formatów plików mogę używać?
Proszę używać tylko zamkniętych formatów plików:

PDF, JPG, TIFF, EPS

Podczas tworzenia plików PDF bezpośrednio z programu graficznego, należy użyć PDF/X-Standard (PDF/X-4 lub PDF 1.6). 
Podczas zapisywania plików TIFF należy zredukować wszystkie warstwy do jednej warstwy.
Nie należy używać oddzielnych plików DCS EPS, ponieważ może to spowodować, że obraz wydruku będzie zniekształcony.
Czy potrzebne są dane nadające się do druku?
Tak - akceptowane i przetwarzane mogą być tylko dane nadające się do druku. Informacje na temat prawidłowego tworzenia danych do druku znajdziesz w naszej instrukcji przygotowania danych do druku.

Przejdź do instrukcji przygotowania danych do druku

Na saxoprint.pl dołączona jest podstawowa kontrola danych, która sprawdza, czy dane do druku są ogólnie możliwe do użycia. Aby uniknąć najczęstszych źródeł błędów podczas tworzenia danych do druku, zalecamy skorzystanie z naszej profesjonalnej kontroli danych w celu uzyskania optymalnego wyniku drukowania.
Na co muszę zwrócić uwagę podczas tworzenia i zapisywania danych do druku?
Upewnij się, że podczas zapisywania pliku wybierzesz prawidłowy profil kolorów:

PSO Coated v3 – FOGRA51 dla papierów powlekanych
PSO Uncoated v3 – FOGRA52 dla papierów niepowlekanych

Wszystkie dalsze informacje na temat prawidłowego tworzenia danych do druku zebraliśmy w nazej instrukcji przygotowania danych do druku:
Przejdź do instrukcji przygotowania danych do druku

Na saxoprint.pl dołączona jest podstawowa kontrola danych, która sprawdza, czy dane do druku są ogólnie możliwe do użycia. Aby uniknąć najczęstszych źródeł błędów podczas tworzenia danych do druku, zalecamy skorzystanie z naszej profesjonalnej kontroli danych w celu uzyskania optymalnego wyniku drukowania.
Czym są spady?
Proszę zawsze zwracać uwagę na dodatki na krawędziach (zwane również spadami) w danych druku, aby uniknąć białych brzegów gotowych produktów. Dla produktów standardowych, powinny to być 2 mm Dla produktów techniki reklamowej, opakowań, teczek prezentacyjnych, klaskaczy i kalendarzy miesięcznych, spad powinien wynosić 3 mm, dla kopert 1 mm  i dla tekstylnych kasetonów napinających 15 mm.
W przypadku ulotki oznaczałoby to, że obrazy tła i grafika powinny być zawsze tworzone 2 mm powyżej rzeczywistego formatu. Twoje dane wydrukowane w otwartym formacie są zatem o 4 mm szersze i wyższe od rzeczywistego formatu. Dla DIN A4, na przykład, format zawierający spad brzegowy wynosi 301 x 214 mm.

Jeśli tak nie jest, mogą wystąpić minimalne odchylenia z powodu tolerancji skrawania związanych z maszyną, czego wynikiem mogą być białe krawędzie.

Podobnie, czcionki i ważne elementy projektu powinny być umieszczone w odległości co najmniej 3 mm od formatu końcowego (bez spadów brzegowych), a ramki nie powinny być używane jako granice rozkładu.
Dalsze informacje można znaleźć w naszej instrukcji przygotowania danych do druku.
Czy moje dane wydruku zostaną sprawdzone przez saxoprint.pl?
Podstawowe sprawdzanie danych jest dołączona bezpłatnie do saxoprint.pl. Kotrolujemy Twoje dane do druku, aby sprawdzić, czy można je ogólnie wydrukować. Jeśli nie jesteś pewny, zalecamy naszą profesjonalną kontrolę danych, gdzie sprawdzamy dane do druku pod kątem najczęstszych źródeł błędów i w ten sposób zapewniamy optymalny wynik wydruku. Aby uzyskać dokładny zakres usług kontroli danych podstawowych i profesjonalnych, proszę wybrać odpowiednie pytanie.
Co obejmuje podstawowe sprawdzanie danych?
    Nasza bezpłatna podstawowa kontrola danych jest zawsze dołączona i obejmuje sprawdzenie następujących punktów:
  • poprawny, zamknięty format pliku dla Twoich danych do druku (pdf, jpg, eps, tiff)
  • liczba stron
  • poprawny format
     Jeśli to możliwe, system automatycznie przeskaluje do zamówionego formatu (bez spadu krawędziowego) w przypadku odchyleń, należy pamiętać, że przeskalowanie z formatu mniejszego do formatu większego (np. DIN A6 -> DIN A4) może skutkować gorszą rozdzielczością, a w konsekwencji końcowym efektem.
  • impozycjonowane w dwustronnym dokumencie dane dla folderów z więcej niż 4 stronami
  • wyraźne wiązanie broszur
  • określone i możliwe linie perforacji
  • plik utworzony w skali szarości, jeśli zamówiono 1-kolor (czarny)
  • poprawnie utworzony i oznaczony kolor HKS (jeśli kolor HKS jest zamówiony)
  • automatyczna konwersja do CMYK jeśli dane są tworzone w RGB lub kolorach soecjalnych (jeśli nie zamówiono koloru HKS)
    Uwaga: przy konwersji kolorów specjalnych z RGB/s do CMYK mogą wystąpić odchylenia kolorów
  • wszystkie osadzone czcionki
  • W przypadku napotkania problemów z poszczególnymi punktami podczas sprawdzania danych podstawowych, nasz dział obsługi klienta niezwłocznie poinformuje o tym fakcie e-mailem. Należy pamiętać, że jeśli format i dane są nieprawidłowe w trybie kolorów RGB lub jeśli dołączone są kolory specjalne (jeśli nie zamówiono kolorów HKS), automatyczna konwersja może mieć miejsce bez uprzedniej informacji.
Co obejmuje profesjonalne sprawdzanie danych?
    Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoje dane do druku zapewnią optymalny rezultat, wybierz naszą profesjonalną kontrolę danych. Za dopłatą w wysokości 79,00 zł, oprócz kontroli danych podstawowych, sprawdzamy dla Ciebie następujące punkty:
  • czy nie ma żadnych warstw (dla plików PDF)
  • poprawny format
      Nasz dział obsługi klienta poinformuje Cię, jeśli format nie pasuje do Twojego zamówienia i czy istnieje możliwość skalowania z naszej strony.
  • prawidłowe spady, co najmniej 2 mm (3 mm dla opakowań i 5 mm dla broszur)
  • prawidłowa pozycja i rodzaj składania dla folderów (w formacie "Z" lub "C", poziomym lub pionowym)
  • wystarczająca odległość między logo i czcionkami do linii spadów - co najmniej 3 mm
  • poprawnie utworzenie kolorów w trybie kolorów CMYK
    Nasz dział obsługi klienta skontaktuje się z Tobą, jeśli Twoje dane nie są utworzone w CMYK. Na życzenie możemy przekonwertować dane, ale może to prowadzić do odchyleń kolorystycznych.
  • wystarczająca rozdzielczość (na ogół co najmniej 250 dpi, w przpadku plakatów co najmniej 200 dpi)
  • W przypadku napotkania problemów z poszczególnymi punktami podczas profesjonalnego sprawdzania danych, nasz dział obsługi klienta niezwłocznie poinformuje o tym fakcie e-mailem. Nie wykonujemy automatycznego dostosowania podczas profesjonalnej kontroli danych.
Na co muszę zwrócić uwagę tworząc dane do druku opakowań?
 Proszę zawsze używać naszych szablonów danych do druku lub naszego kreatora dla indywidualnych opakowań.

Podczas pracy z szablonami należy przestrzegać następujących punktów:
  • Otwórz plik EPS lub PDF (kontur wykrojnika) w swoim programie do projektowania.
  • Kontur wykrojnika jest już stworzony w specjalnym kolorze i ustawiony na nadruk, proszę zachować te ustawienia.
  • Dokument jest tworzony w otwartym formacie końcowym produktu plus 3 mm spady dookoła.
  • Podczas tworzenia danych do druku, zakreskowane obszary (miejsca klejenia) w oryginale muszą pozostać bezbarwne.
  • Zapisz plik wydruku w formacie PDF.
  • Jeśli nadal chcesz utworzyć plik do druku w formacie pikseli (TIFF, JPEG), nie umieszczaj konturu wykrojnika w pliku do druku, w przeciwnym razie zostanie on również wydrukowany - zalecamy zatem grafikę wektorową.
Tutaj znajdziesz nasze szablony danych do druku, jak również informacje o naszym kreatorze.
Pytania o produkty
Jakie są właściwości każdego rodzaju papieru?
Saxoprint oferuje różne rodzaje papieru o różnej jakości. Tutaj znajdziesz przegląd naszych rodzajów papieru i ich najważniejszych właściwości. Próbki poszczególnych rodzajów papieru można po prostu zamówić nasz darmowy wzornik papierów.

Papier do kopiowania/drukowania
  • do wyboru w gramaturze 80 g/m², 90 g/m² oraz 100 g/m²
  • niepowlekana powierzchnia po obu stronach
  • nadaje się do kopiarek oraz drukarek atramentowych i laserowych
  • na ogół nielakierowany i w związku z tym możliwy do zadrukowania, zapisywania i stemplowania
  • papier do kopiowania/drukowania idealnie nadaje się na papier firmowy, ulotki, foldery i broszury

Papier kredowy matowy
  • do wyboru w gramaturach od 90 g/m² do 400 g/m²
  • powierzchnia matowa, obustronnie powlekana
  • częściowo pokryty lakierem dyspersyjnym, dlatego później nie nadającym się do pisania i stemplowania
  • matowy papier kredowy nadaje się idealnie do drukowania ulotek, folderów, wizytówek, plakatów i broszur
  • nasz 400 g/m² matowy papier kredowy posiada certyfikat FSC® (min. FSC Mix 70%) - dalsze informacje o FSC® można znaleźć tutaj.

Papier kredowy błyszczący
  • do wyboru w gramaturach od 115 g/m² do 400 g/m²
  • powierzchnia błyszcząca, obustronnie powlekana
  • częściowo pokryty lakierem dyspersyjnym, dlatego później nie nadającym się do pisania i stemplowania
  • idealny do drukowania ulotek, teczek, wizytówek, plakatów i broszu
  • nasz 400 g/m² błyszczący papier kredowy posiada certyfikat FSC® (min. FSC Mix 70%) - dalsze informacje na temat FSC® można znaleźć tutaj.
Ze względu na produkcję papier błyszczący ma nieznacznie mniejszą objętość niż porównywalny papier matowy.

Papier (karton) offsetowy
  • gramatura papieru 300 g/m²
  • wysoka biel dla optymalnego efektu drukowania
  • nadaje się do pisania i stemplowania
  • gładka powierzchnia

Chromokarton
  • gramatura papieru 450 g/m²
  • papier stabilny i odporny na rozdarcia
  • po obu stronach pokryty jedwabną, matową powłoką
  • zapewnia doskonałe efekty drukowania

Karton pocztówkowy
  • gramatura papieru 280 g/m² oraz 350 g/m²
  • strona przednia (na obraz) powlekana, błyszcząca i lakierowana, dlatego później nie nadająca się do pisania lub stemplowania
  • strona odwrotna (strona adresowa) niepowlekana i nielakierowana, stąd możliwość zapisu
  • wysoka sztywność
  • idealnie nadaje się do kart pocztowych i kart bonusowych

papier neonowy
  • gramatura papieru 80 g/m²
  • przód w kolorach żółtym, zielonym i czerwonym, tył biały (nie nadający się do druku)
  • ze względu na kolorową powierzchnię tylko dla druku 1/0-kolorowego, proszę wybrać 1/0 (czarny) w schemacie kolorów, aby wybrać papier neonowy
  • powlekany jednostronnie, barwiony intensywnie i odporny na światło
  • nadaje się do rzucających się w oczy plakatów

Papier afiszowy
  • gramatura papieru 115 g/m²
  • z jednej strony matowa, bezdrzewna biała
  • niebieska odwrotna strona, która zapobiega prześwitywaniu podłoża po przyklejeniu
  •  
  • nadaje się do plakatów stosowanych na zewnątrz i wewnątrz budynków
     
Papier ekologiczny
  • do wyboru w gramaturze 80 g/m², 170 g/m² oraz 250 g/m²
  • matowy klejony powierzchniowo, niepowlekany po obu stronach
  • naturalny wygląd, wysoka biel, 100 % recykling
  • w zależności od gramatury odpowiedni do papieru listowego, ulotek, teczek, kart okolicznościowych, pocztówek i wizytówek
     
Papier naturalny
  • do wyboru w gramaturach 80 g/m², 160 g/m² oraz 250 g/m²
  • gładki, bezdrzewny papier offsetowy o dużej objętości
  • powierzchnia naturalno-biała, niepowlekana po obu stronach
  • w zależności od gramatury odpowiedniej do papieru listowego, ulotek, teczek, kart okolicznościowych, pocztówek i wizytówek
Jakie materiały oferują produkty techniki reklamowej?
Flagi plażowe
  • 110 g/m² tkanina poliestrowa (lekka, przezroczysta tkanina do użytku wewnętrznego i zewnętrznego, z certyfikatem ogniowym B1)
  • można prać w pralce w temperaturze 30°C; C (zalecane jest regularne pranie w przypadku używania na zewnątrz)
  •  
  • na życzenie metalowa podstawa, krzyżak podłogowy lub kotwa gruntowa

Namioty handlowe i ścianki do namiotów
  • poliester 600D (wytrzymała, powlekana tkanina do użytku zewnętrznego, wodoodporna)
  • składane rusztowanie wykonane z bardzo wytrzymałych profili aluminiowych o średnicy 40 mm oraz aluminiowych stóp i złączy
  • system siatki nożycowej posiada 4-stopniową regulację wysokości

Lady targowe
  • 200 g/m² tkanina dekoracyjna (nieprzezroczysta tkanina o zawartości 6 % stretchu, do stosowania wewnątrz i na zewnątrz, certyfikat ogniowy B1)
  • 430 µ pop up ciężki (nieprzezroczysty, wytrzymały materiał wystawienniczy, chroniony specjalnym laminatem, certyfikat ogniowy B1)
  • oba systemy posiadają lekką, ale stabilną siatkę nożycową
  • czworokątny blat w kolorze buku (tkanina dekoracyjna), owalny blat w kolorze czarnym (ciężki pop up)
  • mocowanie za pomocą rzepów (tkanina dekoracyjna) lub magnesów (ciężki pop up)

Ścianki reklamowe
  • 200 g/m² tkanina dekoracyjna (nieprzezroczysta tkanina o zawartości 6 % stretchu, do stosowania wewnątrz i na zewnątrz, certyfikat ogniowy B1)
  • 430 µ pop up ciężki (nieprzezroczysty, wytrzymały materiał wystawienniczy, chroniony specjalnym laminatem, certyfikat ogniowy B1)
  • oba systemy posiadają lekką, ale stabilną siatkę nożycową
  • mocowanie za pomocą rzepów (tkanina dekoracyjna) lub magnesów (ciężki pop up)

Plandeki
  • 330 g/m² siatka mesh (siatka do druku wielkoformatowego, certyfikat ogniowy B1)
  • 500 g/m² plandeka PCV (odporna na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV, łatwa do wytarcia, do stosowania wewnątrz i na zewnątrz, certyfikat ogniowy B1)

Rollupy
  • 330 g/m² tkanina poliestrowa (do kaset Design, Comfort, Outdoor i XXL - najwyższa nieprzezroczystość i intensywność koloru, do stosowania wewnątrz i na zewnątrz, bez efektu zwijania, certyfikat ogniowy B1)
  • 500 g/m² plandeka PCV (do kasety Discount - nieprzezroczysta, ścieralna, bez efektu zwijania)
  • 175 µm folia poliestrowa (do kaset Design, Comfort i Classic - materiał nieprzezroczysty o wysokiej ostrości kolorów, do użytku wewnętrznego)

Tablice
  • szkło akrylowe przezroczyste 5 mm (tworzywo termoplastyczne z przezroczystą powierzchnią)
  • twarda pianka (PCV Forex) 5 mm (arkusz z twardej pianki o jedwabnej, matowej powierzchni)
  • aluminiowa płyta kompozytowa 3 mm (rdzeń z polietylenu zamknięty dwiema aluminiowymi warstwami wierzchnimi, powierzchnia lekko satynowa, biała)

Banery tekstylne
  • 110 g/m² tkanina poliestrowa (lekka, przezroczysta tkanina do użytku wewnętrznego i zewnętrznego, certyfikat ogniowy B1)
  • 200 g/m² tkanina dekoracyjna (nieprzezroczysta tkanina o zawartości 6 % stretchu, do stosowania wewnątrz i na zewnątrz, certyfikat ogniowy B1)
  • 240 g/m² materiał wystawowy (nieprzezroczysta tkanina o zawartości 2 - 3 % stretchu, do stosowania wewnątrz i na zewnątrz, certyfikat ogniowy B1)
  • 330 g/m² tkanina poliestrowa (najwyższa nieprzezroczystość i ostrość koloru, do stosowania wewnątrz i na zewnątrz, bez efektu zwijania, certyfikat ogniowy B1)
  • tkanina poliestrowa, tkanina dekoracyjne i materiał wystawowy można prać w pralce w temperaturze 30° C

Banery X /L
  • 330 g/m² tkanina poliestrowa (tylko banner L - najwyższa nieprzezroczystość i ostrość koloru, do stosowania wewnątrz i na zewnątrz, bez efektu zwijania, certyfikat ogniowy B1)
  • 330 g/m² siatka mesh (tylko baner X - siatka do druku wielkoformatowego, certyfikat ogniowy B1)
  • 500 g/m² plandeka PCV (tylko baner X - odporna na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV, łatwa do wytarcia, do użytku wewnątrz i na zewnątrz, certyfikat ogniowy B1)
  • rama wykonana z czarnego tworzywa sztucznego (banner X) lub wzmocniona podstawa i teleskopowy drążek teleskopowy o regulowanej wysokości wykonany z aluminium
Jakie opakowanie oferuje SAXOPRINT i jakie są ich właściwości?
Nasze opakowania SAXOPRINT® easy box możesz konfigurować dowolnie przy pomocy naszych innowacyjnych narzędzi. Wystarczy wybrać żądane opakowanie. Następnie możesz dopasować wymiary do swoich indywidualnych potrzeb. Pasujący szablon możesz załadować bezpośrednio z poziomu kalkulacji. Wszystkie informacje potrzebne do utworzenia danych można również znaleźć w odpowiednim arkuszu danych. Alternatywnie można użyć naszego kreatora do projektowania opakowań. 

Wysokiej jakości 350 g/m² chromokarton GC drukowany jest na zewnątrz i wykończony błyszczącym lakierem dyspersyjnym.
Nasz karton wysyłkowy jest produkowany z solidnego 230 g/m² kartonu GD z falą B. Jest on również wyposażony w pasek klejący i pasek do łatwego otwierania.

Należy pamiętać, że nasze opakowanie nie są przeznaczone do żywności, tzn. nie mogą być używane jako podstawowe opakowanie żywności. 
Idź do SAXOPRINT® easy box

Nasze koperty wysyłkowe mieszczą formaty DIN B4 i B5. Wytrzymały materiał, 450 g/m² GD chromokarton oraz wyposażenie w postaci w paska klejącego i paska do łatwego otwieraniamit dbają o wygodę użytkowania przez nadawcę i odbiorcę.
Idź do kopert wysyłkowych
Czy SAXOPRINT oferuje również kolory specjalne?
Tak, w SAXOPRINT można zamówić kolory specjalne HKS lub Pantone dla wielu produktów. Wystarczy wybrać żądany kolor w konfiguratorze. Z HKS możliwe jest uzyskanie 99 różnych odcieni, z Pantone nawet 1.728. Listę wszystkich odcieni Pantone drukowanych z SAXOPRINT można znaleźć tutaj.

Na podstawie Twoich danych do druku możemy rozpoznać żądany odcień koloru. Prosimy nazwać kanał kolorów specjalnych w swoich danych do druku odpowiednim numerem.

Aby uzyskać więcej informacji na temat kolorów specjalnych zajrzyj tutaj.
Czym jest "bigowanie" i dla jakich produktów drukowanych jest zalecane?
Bigowanie (żłobienie) jest dodatkowym udoskonaleniem, które zmniejsza ryzyko pęknięcia składanych grzbietów, a tym samym oderwania farby drukarskiej. Żłobienia są szczególnie polecane do grubszych gramatur papieru i do szczególnie kryjącej farby. Z tego powodu zalecamy bigowanie przy gramaturze 170 g/m². Bigowanie jest zawsze standardowo stosowane w przypadku produktów składanych o gramaturze papieru 250 g/m² lub w przypadku papieru naturalnego i ekologicznego.
Po której stronie jest zszywana broszura?
Zszywanie zależy od wybranego formatu. Dla formatów pionowych zszywamy na dłuższych bokach, a dla formatów poziomych na krótkich bokach.
Na jakie szczególne cechy muszę zwrócić uwagę tworząc dane do broszur klejonych i książek z twardą okładką?
Prosimy o dostarczenie danych do druku w postaci ciągłych pojedynczych stron w pliku, zaczynając od strony prawej (strona 1), a kończąc na stronie lewej.
Dane do druku dla okładki w pliku z dwoma stronami (wewnątrz i na zewnątrz okładki) impozycji. Upewnij się, że uwzględniasz odpowiednią grubość grzbietu. Odpowiednią wartość grubości grzbietu można znaleźć w naszej Instrukcji przygotowania danych do druku.
strona 1 = zewnętrzna strona tylna(U4) + zewnętrzna strona grzbietu + zewnętrzna strona tytułowa(U1)
strona 2 = wewnętrzna strona tytułowa(U2) + wewnętrzna strona grzbietu + wewnętrzna strona tylna(U3)

Aby ułatwić obracanie stron broszury klejonej, strony tytułowe są bigowane w odległości 7 mm od grzbietu.
 Z tego względu prosimy umieszczać teksty i ważne elementy projektu na stronach wkładu minimum 10 mm od grzbietu oraz nie używać przechodzących przez strony obrazów.
W przypadku książek z twardą okładką, aby poprawnie utworzyć dane do druku, prosimy używać naszych szablonów danych:
Co oznacza PUR w łączeniu klejem?
PUR jest skrótem od używanego kleju poliuretanowego.

Dzięki bardzo cienkiej warstwie kleju strony mogą być otwierane w łatwy sposób aż do środka książki.
Używany do broszur/katalogów lub zeszytów roboczych, które podlegają większym wymaganiom.
Co jest ważne w przypadku bloków do notowania i podkładek na biurko?
Należy pamiętać, że w przypadku bloków do notowania i podkładek na biurko mogą wystąpić nieznaczne odchylenia kolorystyczne spowodowane klejeniem, w przypadku drukowania kolorów aż do brzegu klejonej krawędzi.

W przypadku bloków do notowania można wybrać pomiędzy 2 lub 4 otworami po lewej stronie, w zależności od formatu. Każdy z otworów ma średnicę 6 mm i odległość 80 mm od siebie i 12 mm od krawędzi (mierzone od środka otworu).

Jeśli chciałbyś zaprojektować bloki do notowania lub podkładki na biurko w kratkę lub linię, znajdziesz prefabrykowane wzory w naszych szablonach do druku, które możesz dostosować za pomocą swojego logo zgodnie z własnymi życzeniami.
Jakie wykończenia oferuje SAXOPRINT?
Jako opcję wykończeniową można wybrać pełnopowierzchniowy lub częściowy lakier UV, częściowy lakier reliefowy lub foliowanie (matowe, błyszczące, Soft Touch).

W przypadku obu rodzajów wykończenia masz wybór pomiędzy matowym a błyszczącym wynikiem.

W celu wzmocnienia pożądanego efektu wykończenia zalecamy użycie matowego papieru kredowego do wykończenia matowego lub błyszczącego papieru kredowego do wykończenia błyszczącego.
Jaka jest różnica między lakierem UV a foliowaniem?
Lakier UV to nowoczesna metoda wykańczania druku, która podkreśla optyczne i dotykowe właściwości produktów drukowanych. Pod wpływem promieniowania UV lakier UV twardnieje, co daje powierzchnię odporną na ścieranie, twardą i w zależności od wyboru matową albo o wysokim połysku, która wytrzymuje wysokie naprężenia i wizualnie poprawia jakość drukowanego produktu.

W przypadku foliowania Twoje wydrukowane produkty wykańczamy cienką folią celofanową. Powłoka ta zapewnia stabilność i ochronę produktu oraz zwiększa jego trwałość. Ze względu na dodatkową powłokę efekt kolorystyczny może nieznacznie różnić się od tego, który występuje w przypadku produktów bez foliowania.
Dla jakich produktów odpowiednie jest wykończenie?
Możesz wybrać lakier UV lub foliowane dla następujących produktów:

ulotki, teczki, wizytówki, pocztówki, kartki okolicznościowe, plakaty, broszury (na okładkę zewnętrzną), kalendarze ścienne, kalendarze biurkowe, kalendarze kieszonkowe, karty bonusowe i wizytówki.

Wykończenie lakierem częściowym można wybrać dla towarów jedno- lub dwustronnie ciętych o gramaturze od 300 g/m².
Na co muszę uważać w przypadku wykończenia?
Jeśli zdecydujesz się na jednostronne wykańczanie, upewnij się, że dane do druku są prawidłowo nazwane, zgodnie ze stroną wybraną do wykańczania.

W przypadku wysyłania danych do druku w kilku dokumentach (1 dokument na stronę), prosimy wyraźnie podać nazwę dokumentu, np. numer zamówienia, strona 1, wykończenie".
Gdy dane do drukuwysyłane są w jednym dokumencie (1 dokument - wszystkie strony), wówczas pierwsza strona dokumentu odpowiada stronie przedniej, a druga stronie tylnej.

 Prosimy zwrócić uwagę, że dodatkowa warstwa lakieru lub folii może prowadzić do odchyleń w odwzorowaniu kolorów.
Pytania techniczne
saxoprint.pl nie działa poprawnie, co może być przyczyną?
saxoprint.pl został zoptymalizowany do pracy z najpopularniejszymi przeglądarkami. Jeśli masz problemy z wyświetlaniem i funkcjonalnością, sprawdź następujące potencjalne źródła błędów:
  • masz wyłączone pliki Cookies
  • masz wyłączony JavaScript
  • masz włączoną blokadę wyskakujących okien

Zalecamy korzystanie z jednej z następujących przeglądarek, które można pobrać bezpłatnie.

Dla PC:

Dla MacIntosch:

Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub problemy dotyczące naszej strony internetowej, prosimy o kontakt. Nasz przyjazny zespół obsługi pomoże Ci z przyjemnością.
W Operze strona nie ładuje się całkowicie, co może być przyczyną?
W wersji 11.50 saxoprint.pl nie jest w pełni załadowany. Wynika to z ustawienia CSS, które można zaktualizować kilkoma kliknięciami w przeglądarce Opera. W tym celu wpisz "opera:config#performance" w linii adresowej Opery. Domyślna wartość "Wait for Styles" wynosi 5.000. Zmień ją na "0" i nie powinno być więcej problemów z ładowaniem saxoprint.pl.