Ta strona używa plików cookie. Korzystając z tej strony, zgadzasz się na ich wykorzystywanie. Szczegóły można znaleźć w naszej polityce prywatności.
Zamknij
Osobiste fachowe doradztwo   022 397 89 99 Pn - Pt: od 8.00 do 17.00   serwis@saxoprint.pl
Zalogowany jako  

Zakładki

  • niskobudżetowe upominki reklamowe
  • w formacie 1/2 DIN A6
  • z lakierem UV lub foliowaniem
Ulotki
Materiały
Uszlachetnienia
Informacje

Obszary zastosowań

  • nadzwyczajny artykuł reklamowy o długotrwałym działaniu
  • darmowe podarunki na targach i wydarzeniach
  • budowanie pozytywnego wizerunku marki
 
format końcowy
 
½ DIN A6
 
nakład od 25 do 200.000 sztuk
ilość stron 1 | 2
kolorystyka
1/0 | 1/1 czarny
4/0 | 4/4 CMYK
4/1 CMYK + czarny
 
materiały
80 | 90 | 100 | 120 g/m2
papier offsetowy
80 | 160 | 250 g/m2
papier naturalny
90 | 135 | 170 | 250 | 300 | 400 g/m2
papier kredowy matowy | błyszczący
 


80 | 170 | 250 g/m2
papier ekologiczny
300 g/m2
papier offsetowy (karton)
450 g/m2
chromokarton
 
obróbka

do sześciu linii perforacji

uszlachetnienia

lakier UV

foliowanie

foliowanie
Soft Touch

 
  • Papier offsetowy

    Papier offsetowy to niepowlekany, stały papier wykonany w 100% z celulozy. Odporna na starzenie się powierzchnia nadaje zdjęciom miękki charakter, a tekstom przydaje przyjemność czytania. Papier offsetowy można zapisywać i drukować, co czyni go odpowiednim dla kopiarek i drukarek.

    Konfiguruj
  • Papier ekologiczny

    Papier ekologiczny składa się w 100% z makulatury. Oprócz ochrony zasobów drewna, oszczędza się 70% energii i wody w porównaniu z tradycyjną produkcją papieru. Krótko mówiąc: papier z recyklingu w znacznym stopniu chroni nasze środowisko.

     

    Konfiguruj
  • Papier naturalny

    Wszystkie papiery, które nie są uszlachetniane poprzez nakładanie powłok po procesie produkcyjnym, określane są jako papiery naturalne. Papier naturalny jest zatem papierem niepowlekanym, który nadaje produktowi drukowanemu większą objętość, a także żywy i wysokiej jakości wygląd.

    Konfiguruj
  • Papier kredowy

    Papier jest wykończony syntetyczną matową lub błyszczącą powłoką. W ten sposób papier ma bardziej zamkniętą, gładką i stabilną powierzchnię, co skutkuje wysoką jakością odwzorowania szczegółów i lepszą jakością druku, szczególnie w przypadku obrazów i konturów.

     

    Konfiguruj
 
  • Lakier UV

    Uszlachetnij swoje produkty drukowane lakierem UV i dodaj im szlachetności. Nowoczesny proces powlekania sprawia, że Twój produkt będzie szczególnie odporny.

    Dowiedz się więcej
  • Foliowanie

    Nadaj swojemu produktowi szlachetny wygląd i wysokiej jakości wrażenia dotykowe dzięki naszemu foliowaniu. Foliowany produkt posiada cienką folię celofanową, która chroni go przed wpływem czynników zewnętrznych.

    Dowiedz się więcej
 

Zakładki – ponadczasowy, praktyczny format reklamy

Nawet w czasach e-booka i tabletu niezbędne jest posiadanie zakładki do tradycyjnych książek papierowych. Drukowane pomoce wesprą przy szukaniu czytanej ostatnio strony, gdy po niespodziewanym telefonie ekscytująca książka musi być szybko odłożona na bok. Zakładka pomoże Ci szybko dotrzeć do ostatnio czytanego akapitu.

Ludzie odnajdują spokój podczas czytania i odpoczywają od stresującego dnia pracy. I właśnie to pozytywne uczucie może być wspierane i kojarzone z zakładkami. Wykorzystaj te pozytywne chwile jako ambasador marki i umieść zakładki jako środek reklamowy. Przypomnij klientom swoją firmę, jak tylko sięgną po książkę. Zakładka może być drukowana indywidualnie i oferuje mnóstwo miejsca na własne projekty i pomysły. Ekscytujący i atrakcyjny design pomaga w łatwym rozpowszechnianiu i zapamiętywaniu informacji o produkcie lub marce.

Drukowane zakładki do książek – więcej niż tylko wkładki do książek

Zakładki to dziś znacznie więcej niż tylko wkładki. Wielu księgarzy lub wydawców używa przydatnych wąskich pasków papieru jako ulotek lub w celu zwrócenia uwagi na aktualne promocje lub bony. Również jako kupon na rabat przy następnym zakupie książki zakładka z logo sprawdzi się doskonale.

Ale reklama na zakładkach nie jest zarezerwowana tylko dla księgarzy i wydawców książek. Dosłownie każda firma może drukować indywidualne zakładki dla klientów docelowych, partnerów lub pracowników. Dostosuj zakładki do swoich potrzeb. Promuj loterie i kampanie rabatowe, pokaż nowe produkty na atrakcyjnych zdjęciach, zwróć się do potencjalnych nowych klientów lub zapoznaj się z dalszą ofertą internetową poprzez kod QR! Niech twoje pomysły projektowe działają swobodnie.

Łatwa dystrybucja zakładek jest dużą zaletą. Mogą być dystrybuowane jak zwykłe ulotki, jako dodatki wraz z czasopismami lub jako artykuły promocyjne w kampaniach samplingowych. Zakładki są również odpowiednie jako mały dodatek do przesyłanych produktów. W klasycznym formacie ½ DIN A6, zakładki wymagają niewiele miejsca.

Dla zakładek oferujemy różne opcje drukowania:

  • 6 różnych papierów jako podstawa druku
  • foliowanie i lakierowanie UV jako opcja wykończeniowa

Ponieważ typowa zakładka jest rzadko używana tylko raz, zalecamy stosowanie stabilnej gramatury. Z papieru o grubości 250 g/m2 uzyskuje się wystarczającą wytrzymałość. Zdecyduj pomiędzy różnymi papierami w zależności od Twoich pomysłów projektowych.

W przypadku jakichkolwiek problemów z danymi do druku, prosimy o kontakt z pracownikami naszego serwisu. Nasza instrukcja przygotowania danych do druku – mała lista kontrolna, która pomoże Ci w tworzeniu danych do druku dla Twoich zakładek, również oferuje pomoc.