Ta strona używa plików cookie. Korzystając z tej strony, zgadzasz się na ich wykorzystywanie. Szczegóły można znaleźć w naszej polityce prywatności.
Zamknij
Osobiste fachowe doradztwo   22 397 89 99 Pn - Pt: od 9.00 do 16.00   serwis@saxoprint.pl
Zalogowany jako  

Wizytówki

  • standardowe lub składane
  • gramatury do 450 g/m2
  • do wyboru także kolory specjalne

 
Wizytówki
Materiały
Uszlachetnienie

Nasze obszary zastosowań

  • karta osobista każdego pracownika
  • prezentacja ogólnych danych firmy na jednej karcie
  • puste wizytówki dla kreatywnej indywidualizacji
 
Format końcowy
 
 
55 x 85 mm
50 x 90 mm
 
Nakład od 50 do 50.000 sztuk
Ilość stron 1 | 2 | 4
Kolorystyka
1/0 | 1/1 czarny
1/0 | 1/1 HKS
1/0 | 1/1 Pantone
2/0 | 2/2 czarny + HKS
2/0 | 2/2 czarny + Pantone
4/0 | 4/4 euroskala
4/1 euroskala + czarny
5/0 | 5/5 euroskala + HKS
5/0 | 5/5 euroskala + Pantone
 
Materiał
170 | 250 | 300 | 400 g/m2
papier kredowy matowy/błyszczący
250 g/m2
papier naturalny
250 g/m2
papier ekologiczny


280 | 350 g/m2
karton pocztówkowy
300 g/m2
karton ofsetowy
450 g/m2
Chromokarton
 
Obróbka

Bigowanie (przy 4 stronach)

Na płasko (niesfalcowane)

Uszlachetnienie

lakier UV

foliowanie celofanem

foliowanie celofanem
Soft Touch

 
  • Papier kredowy

    Papier kredowy jest uszlachetniony syntetyczną matową lub błyszczącą powłoką. W ten sposób papier ma bardziej zamkniętą, gładką i stabilną powierzchnię, co przekłada się na wysoką jakość odwzorowania szczegółów i lepszą jakość druku, szczególnie w przypadku obrazów i konturów.
     

    Konfiguruj
  • Papier ekologiczny

    Papier ekologiczny składa się w 100% z odzyskanej makulatury. Oprócz ochrony zasobów drewna, oszczędza się 70% zużycia energii i wody w porównaniu z tradycyjną produkcją papieru. Krótko mówiąc: papier z recyklingu w znacznym stopniu chroni nasze środowisko.
     

    Konfiguruj
  • Papier naturalny

    Jako papiery naturalne określane są wszystkie papiery, które nie są uszlachetniane poprzez nakładanie powłok po procesie produkcyjnym. Papier naturalny jest zatem papierem niepowlekanym, który nadaje produktowi drukowanemu większą objętość, a także żywe i przyjemne w dotyku wrażenie wysokiej jakości.

    Konfiguruj
 
  • Druk w kolorach z palety HKS- & Pantone

    Dzięki specjalnym i zindywidualizowanym kolorom specjalnym możesz uzyskać doskonałą rozpoznawalność. Ponadto dzięki drukowi w systemie HKS i Pantone można uzyskać identyczne i perfekcyjne odwzorowanie kolorów.
     

    Dowiedz się więcej
  • Lakier UV

    Uszlachetnij swoje produkty drukarskie lakierem UV i nadaj im wysokiej jakości wykończenie. Nowoczesny proces pokrywania lakierem sprawi, że Twój produkt będzie wyjątkowo wytrzymały.

     

    Dowiedz się więcej
  • Foliowanie celofanem

    Nadaj swojemu produktowi szlachetny wygląd i wysokiej jakości uczucie w dotyku dzięki naszemu foliowaniu celofanowemu. Produkt jest pokrywany bardzo cienką warstwą folii, która chroni go przed wpływem czynników zewnętrznych.  

    Dowiedz się więcej

Drukowanie wizytówek ma tradycję

Podczas pierwszego kontaktu z potencjalnymi klientami i partnerami biznesowymi ważne jest, aby przełamać lody i pozostawić pozytywne wrażenie! Pomimo naszych cyfrowych czasów, wizytówki, od czasu ich wynalezienia w XVII wieku, są jednym z najważniejszych środków do reprezentowania siebie lub swojej firmy. Kiedy powstawały, wizytówki były używane przez wyższe klasy społeczne we Francji, aby ogłosić swoją wizytę i w odpowiedni sposób przedstawić się rodzinie królewskiej. Odwiedzający pozostawili królowi Ludwika XIV z tzw. kartę wizytową, jeśli właściciel nie był obecny osobiście. W tym czasie wizytówki były tak samo duże jak karty do gry i były również używane do sporządzania krótkich notatek. Od XIX wieku klasa średnia używała również wizytówek, aby zilustrować swój status, zawód i pochodzenie. Ten wydruk karty w małym formacie został ozdobiony wysokiej jakości ornamentami i herbami. Wraz z rozwojem przemysłu na początku XX wieku przedsiębiorcy często musieli wymieniać się danymi kontaktowymi, a wizytówki stały się tym, z czego dziś je znamy: nośnikiem reklamowym do samoreklamy!

Dlaczego wizytówki są ważne w codziennym życiu biznesowym?

W życiu biznesowym dobry biznes odbywa się zazwyczaj na poziomie osobistym! Aby przestąpić próg drzwi nowego klienta, standardowy repertuar obejmuje nie tylko umiejętności sprzedaży i komunikacji, ale również materiały reklamowe. Wizytówka, która zaprojektowana i wydrukowana tak, aby wyróżniała się na tle konkurencji i pozostawała w pamięci, pozostawia więcej otwartych drzwi! W związku z tym zalecamy zwrócenie co najmniej takiej samej uwagi na wizytówkę, jak na projekt ulotki.

Ponieważ wizytówka:

  1. odzwierciedla profesjonalizm Twojej firmy,
  2. z kreatywnym wyglądem staje się wysokiej jakości i wyróżnia się z tłumu oraz
  3. pozwala na szybkie rozpoznawanie firm poprzez kolory i logo.

Co powinna zawierać wizytówka?

Zanim odpowiesz na to pytanie, powinieneś określić, jakiemu celowi powinna służyć Twoja wizytówka. Aby podać swoje dane kontaktowe lub aby grupa docelowa była ciekawa podczas pierwszego kontaktu? Im więcej o tym myślisz, tym bardziej prawdopodobne jest, że wyróżnisz się na tle konkurencji. Dalsze pytania mogą brzmieć:

  1. Jaką wiadomość chcę przekazać za pomocą wizytówki? Czy chcę zwrócić uwagę na kampanię reklamową?
  2. Jakie informacje są ważne dla mojej grupy docelowej?
  3. Jakie wrażenie powinna wywrzeć wizytówka na moich klientach?
  4. Jakie dane kontaktowe są istotne dla potencjalnych klientów? Czy nazwisko i numer telefonu osoby kontaktowej z przodu i adres strony internetowej z tyłu są wystarczające, abyś był ciekawy?

Wizytówki na targach i wydarzeniach

Na targach wizytówki są często używane jako vouchery, np. na darmową kawę, aby poprowadzić ludzi na stoisko targowe. Na stoisku promocyjnym znacznie łatwiej jest porozmawiać z potencjalnymi klientami i doradzić im w kwestii produktów i usług. Wizytówka z danymi kontaktowymi to miły gest przy pożegnaniu.

Na kongresach i wydarzeniach biznesowych dobrze jest mieć przy sobie wizytówki, aby w razie potrzeby wymienić je z innymi uczestnikami. Wizytówka w formacie 85 x 54 mm jest wtedy przystępna cenowo, ponieważ łatwo mieści się w większości kieszeni spodni lub kurtki.

Wskazówki dotyczące projektowania wizytówek

Jaki format jest właściwy? Wizytówki mają najwyższą akceptację odbiorcy w formacie karty czekowej 85 x 54 mm. Z jednej strony pasują do większości kieszeni lub portfeli, a z drugiej strony są bardzo poręczne. W celu zwiększenia uwagi, można wybrać pomiędzy różnymi wariantami:

  • drukowane z jednej lub obu stron
  • w formacie pionowym lub poziomym
  • jako składana wizytówka z czterostronna

Najbardziej popularnym formatem i wzornictwem jest druk dwustronny w formacie poziomym. Ustaw akcenty i wyróżnij się uciekając się do składanych wizytówek lub wizytówek w formacie pionowym. Należy jednak zauważyć, że warianty te są trudne do zastosowania przy stosowaniu karuzel z wizytówkami, tak jak w urzędach. Wadą formatu pionowego jest to, że więcej linii tekstowych, niż w formacie poziomym, jest potrzebne, aby zmieścić wszystkie dane kontaktowe.

Czy istnieje obowiązkowa informacja?

Większość ludzi ma konkretne oczekiwania, gdy otrzymują od kogoś wizytówkę. W zależności od grupy docelowej, celu i wrażenia, które chcesz pozostawić, zalecamy, abyś podał następujące informacje:

  • nazwa firmy wraz z formą prawną i logo,
  • hasło reklamowe lub temat korporacyjny,
  • Imię i nazwisko osoby kontaktowej, bez tytułu, ewentualnie tytuł naukowy, jeśli dotyczy,
  • funkcja w firmie (dyrektor zarządzający, kierownik sprzedaży itp.),
  • numer telefonu, pod który można łatwo zastać właściciela wizytówki (numer kierunkowy kraju, jeśli dotyczy),
  • osobisty adres e-mail (żaden info@...),
  • adres internetowy strony głównej firmy oraz
  • siedziba firmy (ważne, jeśli Twój klient musi Cię odwiedzić, aby złożyć zamówienie).

Logo powinien być zawsze pierwszym elementem przyciągającym wzrok. Wzornictwo korporacyjne lub własne kolory firmowe i czcionki, takie jak na istniejących nośnikach reklamowych lub obecność w internecie nie tylko zwiększają rozpoznawalność, ale także profesjonalizm

Kody QR mogą być wykorzystywane do zwrócenia uwagi na konkretną stronę internetową lub do pomiaru sukcesu kampanii reklamowej. Szkic z drogą dojazdową jest zalecany tylko wtedy, gdy jest czytelny.

Jakich zasad projektowania powinienem przestrzegać?

Niezależnie od celu, przekazu reklamowego i informacji kontaktowych, istnieją podstawowe zasady projektowania wizytówek, które zalecają projektanci:

  1. Czcionki muszą być czytelne (należy unikać czcionek ozdobnych, czcionki szeryfowe są łatwe do rozszyfrowania na materiałach drukowanych).
  2. Użyj maksymalnie jednej czcionki, którą możesz użyć w dwóch różnych rozmiarach.
  3. Rozmiar czcionki nie powinien być większy niż 12 punktów. 8 lub 9 punktów jest optymalnym rozmiarem.
  4. Nie więcej niż trzy style czcionek! Tj. 3 rozmiary czcionki w jednym kroju mają sens z punktu widzenia projektowania.
  5. Wystarczająca ilość otwartych przestrzeni pomaga czytelnikowi lepiej orientować się i dobrze rozumieć informacje.

Czytelnicy nieświadomie dostrzegają wyraźną czcionkę i otwarte przestrzenie, ponieważ świadczy to o zorganizowaniu firmy.

Jakie kolory mają sens?

Zawsze używaj kolorów firmowych na dowolnych nośnikach reklamowych, aby stworzyć rozpoznawalność i zachować jednolity wygląd! W naszej drukarni można drukować w czterech kolorach palety CYMK a także w HKS lub Pantone. Jeśli nie zdefiniowałeś żadnego konkretnego koloru, wybierz kolory i motywy, które mogłyby odpowiadać Twojej grupie docelowej. Kolory budzą doznania i wywołują u nas ludzi pewne skojarzenia poprzez nasze własne doświadczenia:

Jaskrawa czerwień to sygnał na przykład “głośny, agresywny, zuchwały, szybki lub tani. Niebieski, z drugiej strony, ma działanie uspokajające. Według badań przeprowadzonych przez Hallocks, niebieski jest ulubionym kolorem zarówno mężczyzn, jak i kobiet. Jeśli Twoją grupą docelową są raczej mężczyźni, użyj mocnych kolorów. Z drugiej strony kobiety preferują miękkie i delikatne kolory, pastelowe odcienie.

Gdzie mogę umieścić logo mojej firmy?

Podobnie jak w przypadku stron internetowych, czytelnicy oczekują logo na określonej pozycji. W sklepie internetowym jest umieszczone w lewym górnym rogu, ponieważ użytkownik zaczyna patrzeć od tej strony. Inaczej jest w przypadku wizytówek. Stosunkowo mały format nie pozwala na wykorzystanie typowego punktu wyjścia. Logo powinno być wyraźnie widoczne na pierwszy rzut oka i wystarczająco duże w odniesieniu do tekstów i motywów.

Jeśli umieścisz logo w prawym górnym rogu, następujący tekst powinien być wyrównany do prawej. To samo dotyczy logo wyrównanych do lewej i centrowanych. Poprawia to przepływ odczytu.

Logo umieszczone centralnie na odwrocie, z kolorami firmowymi lub bez nich, zyskuje szczególną uwagę i może być dodatkowo wzbogacone o uszlachetnienie, takie jak lakier reliefowy.

Jaka odległość od krawędzi jest zalecana?

Odległość między logo a tekstem od krawędzi powinna wynosić co najmniej 5 mm, tak aby nie wydawał się on przysadzisty. Przy tworzeniu danych do druku należy również wziąć pod uwagę 2 mm spadu. Więcej informacji można znaleźć tutaj.

Wejćcie na scenę z wizytówką

Wybierz odpowiedni papier

Wybór papieru staje się coraz ważniejszy w przypadku wizytówek. Podczas gdy jeszcze kilka lat temu większość z nich opierała się na standardowych papierach, takich jak 250 g/m² papier kredowy, trend zmierza w kierunku mocniejszego papieru o gramaturze od 300 do 400 g/m², który oferuje większą wytrzymałość. Tłem dla tej zmiany jest założenie, że przy pomocy papieru wartość firmy może zostać zwiększona w sposób ukierunkowany.

Udoskonal wizytówki i przyciągnij uwagę

Aby wizytówki były bardziej odpowiednie do codziennego użytku i bardziej wytrzymałe, niezbędne jest dopracowanie! Chronią wydrukowany produkt przed wpływem czynników środowiskowych, takich jak wilgoć, poprawiają jego wygląd i wrażenie dotykowe oraz zwiększają jaskrawość koloru.

Powłoka Soft Touch daje Twojej wizytówce dodatkową aksamitną powierzchnię o wysokim kontraście efektów kolorystycznych.

Nasza powłoka UV niezawodnie chroni przed ścieraniem i zadrapaniami oraz wilgocią. To sprawia, że wizytówki są idealne do użytku na zewnątrz.

Częściowy lakier reliefowy tworzy efekt 3D, który podkreśla logo, motywy lub tekst i dodaje wspaniałe efekty świetlne dla tych obszarów.

Jesteśmy w stanie wykonać wszystkie prace lakiernicze na przedniej i tylnej stronie w celu zwiększenia wytrzymałości i stabilności.

Stwórz własne wizytówki lub zaprojektuj je online

Skorzystaj z naszych darmowych szablonów do pobrania lub naszego dodatku SAXOPRINT® pro design do projektowania wizytówek w Adobe InDesign lub innym programie graficznym. Jeśli nie możesz polegać na profesjonalnym oprogramowaniu lub własnej wiedzy z zakresu projektowania graficznego, oferujemy Ci możliwość skorzystania z naszego kreatora SAXOPRINT. Prześlij swoje logo, dostosuj kolory i podaj swoje dane kontaktowe, jak tylko chcesz. Twój projekt pozostaje przechowywany w Twoim panelu klienta, z którego możesz w każdej chwili ponownie skorzystać.

Zamów wizytówki online w dobrej cenie

Zamawianie indywidualnych wizytówek w naszym sklepie internetowym jest bardzo proste:

  1. Skonfiguruj nakład, kolorystykę, gramaturę i rodzaj papieru, liczbę stron i wykończenia druku.
  2. Zaloguj się do panelu klienta.
  3. Podaj dane dotyczące płatności i zlecenia.
  4. Prześlij swój projekt lub wykonaj go online.

Nasi konsultanci z przyjemnością pomogą Ci w wyborze odpowiednich opcji zamawiania i finalizacji zamówienia.